Puiki organizacija

Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba užtikrins procesų sklandumą.
Svarbu ne tik turėti praktinių žinių ir įgūdžių, bet ir mokėti gerai dirbti kompiuteriu.
Kadangi jūs esate centrinis kontaktinis asmuo, jums būtina gebėti tiksliai ir struktūriškai organizuoti ir įgyvendinti darbus.

 

Jūsų pareigos:

Customer Service Customer Service
  • Jūs koordinuojate, organizuojate bei atliekate administravimo darbus
  • Jūs palaikote transporto ir pardavimų vadybininkus
  • Jūs palaikote kontaktą su mūsų tarptautiniais klientais ir pervežimo paslaugas teikiančiais partneriais
  • Jūs apdorojate klientų užklausas ir viešuosius pirkimus
  • Jūs užsiimate kasdienine verslo korespondencija
  • Jūs rūpinatės kokybės kontrole ir ataskaitų teikimu
  • Jūs apdorojate gaunamas ir išrašomas sąskaitas

Alexandra H., Customer Service:
„Kasdien bendrauju su įvairių tautybių ir kultūrų žmonėmis. Tai įdomu, aš savarankiškai dirbu jaunoje ir dinamiškoje komandoje.“


Kita informacija:

^ - Top

Ši interneto svetainė naudoja slapukus, kad galėtumėte kuo geriau naudotis šia svetaine. Spustelėdami ties „Priimti“, sutinkate su slapukų naudojimu. Jei norite nesutikti su tam tikrais slapukais, spustelėkite nuorodą čia. Daugiau informacijos apie mūsų elgesį su Jūsų duomenimis rasite mūsų Naudojimo sąlygos ir Pranešimas apie privatumą.

Priimti